Шукати в цьому блозі

пʼятницю, 22 лютого 2013 р.

Здоровя варто берегти!


Здоров'я набагато більше залежить від наших звичок і харчування, аніж від лікарського мистецтва.

(Джон Леббок)







В Березывському СБК пройшла  інформаційна година про здоровя                                   . 
Із кожним роком усе більше свідомої прогресивної молоді, яка бере відповідальність за себе та своє життя, орієнтується на здоровий спосіб життя, спрямовує свої зусилля на збереження та зміцнення власного здоров’я. Адже саме здоров’я є тим чарівним ключем, який відкриває нові можливості чогось прагнути і досягати, омріювати і здійснювати, реалізовувати та розвивати себе, встановлювати орієнтири майбуття... 
Ти прагнеш насолоджуватися життя, крокувати в ногу із часом, не відставати від моди. Мода...
Мода – це більше, ніж музика, зачіска та сучасний „прикид”. Мода – це стиль, це спосіб життя. Ти – людина нового тисячоліття. Нове сьогодення несе нову моду. Хирляві зелено-шкірі створіння, випускаючі клуби диму й пари перегару,- неактуальний еталон краси для молоді нового часу, нового тисячоліття. Сучасна мода одна – здоров’я! Бути здоровим – модно, стильно, красиво, класно!!! По-справжньому сучасний еталон краси – здорова людина, яка обирає здоровий спосіб життя.
Що ж таке здоров’я?
Існує багато визначень поняття „здоров’я”.
„Здоров’я – це нічого, але все без здоров’я – ніщо”. Такий афоризм дійшов до нас ще з давніх часів, і він не потребує коментарів.
А ось класичне визначення цього поняття:
„Здоров’я – це стан повного фізичного, духовного та соціального благополуччя, а не тільки відсутність хвороб або фізичних вад” (визначення Всесвітньої Організації Охорони Здоров’я).

Немає коментарів:

Дописати коментар