Шукати в цьому блозі

середу, 15 травня 2019 р.

Моя сім’я


 


Весна багатий на свята, як професійні так і загальнолюдські. Таким є свято сім’ї, яке всі святкують 15 травня. Завдяки сім’ї міцніє і розвивається держава, зростає добробут народу. 
 Саме в це свято завідуюча Березівською бібліотекою Анжела Зіненко завітала до вихованців Березівського ДНЗ Світлячок, на чолі з завідуючою Наталією Прокопенко, де спільно  провели пізнавальний майданчик «Моя сім’я». Захід розпочався з перегляду мультфільму про родину. Переглянувши відео малеча  розповідала про своїх мам, тат, бабусь та дідусів, згадали як рідні проводять вільний час. Дітки з радістю відгадували загадки, слухали вірші та прислів’я, грали в ігри.
Також в бібліотеці оформлена книжкова виставка для батьків.



Немає коментарів:

Дописати коментар