Шукати в цьому блозі

вівторок, 21 травня 2019 р.

Сім'ї з Березівки приймають участь у фотоконкурсі «Щастя бути разом»

Олександрійська центральна районна бібліотека ім.Д.І.Чижевського  оголошує фотоконкурс «Щастя бути разом». Конкурс світлин «Щастя бути разом» (далі - фотоконкурс) приурочений до Міжнародного дня сім'ї.
На фотоконкурс приймаються світлини будь-якого жанру, що відображають найважливіші та найцікавіші події з життя, сімейні традиції.
 Цілі і завдання фотоконкурсу
-         Підвищення ролі сім'ї в духовно-моральному вихованні дітей
-         Популяризація сімейних традицій і цінностей засобами фотомистецтва
-         Сприяння розвитку сімейної творчості
-         Просування жанру сімейної світлини
Сім'я Аліни та Миколи Нестеренко

Сім'я Світлани та Романа Устенко

Сім'я Посмітних

Сім'я Анжели та Олега Зіненко

Сім'я Ольги та Миколи Давиденко

Сім'я Катерини та Артема Костіва

Сім'я Ірини та Юрія Устенко


1 коментар: